Translate

piątek, 21 marca 2014

Kalendarzowa wiosna zawitała czyli Poranek wagarowicza

Piątek dwudziesty pierwszy dzień marca ... no i co ? jest wiosna, wiosenka tak wyczekiwana, przyszła i co teraz?
Teraz czas wyczekiwania lata, słoneczka, odpoczynku i urlopu ... ? Przecież dziurę w całym zawsze można znaleźć, bo niby dlaczego cieszyć się tym co jest? A jest cudnie!! Wiosna, piątek i weekend :) A do tego dzień wagarowicza, niby taki edukacyjny bunt, ale niby dlaczego tylko edukacyjny? Cudny wiosenny poranek tak rozrzedził moje zwoje mózgowe, że zapragnęłam pójść na życiowe wagary. Zrobić parę przyjemnych rzeczy, oderwać się od rzeczywistości, poczuć wiosnę, jej beztroską lekkość i tę cudowną dziecięcą naiwność, że możesz wszystko ....

 21.03.2014. Piątek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30

  











Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę
 
 Postaw mi kawę na buycoffee.to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń