Translate

piątek, 7 marca 2014

W weekendowym nastroju czyli radość o poranku

Piątek, siódmy dzień marca jedno spojrzenie potwierdziło moje radosne przypuszczenie, że dzisiaj będzie bardzo dobry dzień. Czy to z powodu obrazka za oknem, czy końca tygodnia tego nie wiem. To taki odwieczny dylemat co było pierwsze jajko czy kura ? Wszystko jedno, która myśl była pierwsza, wniosek jest najważniejszy zapowiada się dobry dzień :) Nie zamierzam psuć tego cudnego nastroju smętnymi dywagacjami jak było i co było,  to już historia z ogromną przyjemnością dzisiaj zajmę się tworzeniem przyszłości czyli snuciem planów i układaniem harmonogramu ich realizacji ....


7.03.2014. Piątek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30








             

2 komentarze:

  1. jaki ładny krajobraz :)
    Zapraszam Cię serdecznie na mój blog z moim rękodziełem : decoupage, poduszki, ozdoby i dekoracje
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów
    już niedługo candy u mnie .
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne niebo:) I pomyśleć,że nigdy nie byłam w Gdynii:D;p

    OdpowiedzUsuń

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń