Translate

piątek, 9 maja 2014

Wczoraj zostawiło swój ślad ... sukces tygodnia

Piątek, dziewiąty dzień maja, chciałoby się rzec ... Deszczykowo Wita Miłych Gości ... Poranek, gościnny zaprasza wszystkich chętnych, a tych widać niewielu! Po ulewie zostało wspomnienie i totalne naburmuszenie, wiec powoli będzie przecierał się ten chmurzasty szlak i nie czas się tym zajmować, przynajmniej nie przy porannej kawce. Poranna kawka w piątek to pora w sam raz na myślenie o weekendzie i nic nie robieniu. Weekend czyli udało się , SUKCES! Minął Tydzień ... tylko czy to, aby mój sukces? To sukces TYGODNIA!! A mój  ... spokój, cierpliwość, konsekwencja ... trzy słowa nominowane do tytułu mojego sukcesu tego tygodnia ...

9.05.2014. Piątek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30                     
           
             









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń