Translate

wtorek, 13 maja 2014

Cud poranka czy obietnica wyborcza

Wtorek trzynasty dzień maja, cud poranka oślepia i zwodzi obietnicą pieknego dnia. Oj, zebrało się porankowi na krotochwile i to udawanie nieźle mu wychodzi. Wczoraj dałam się nabrać na jego cudowne zapowiedzi i spotkanie z deszczem przywróciło mi jasność widzenia. Tak, przyznaję na chwilę straciłam czujność i dałam się zwieść słonecznym promieniom. A rozczarowanie było bardzo podobne do tego  po kampanii wyborczej. Gdzie po równie błyskotliwych zapowiedziach, też przychodzą chmury rzeczywistości, a deszcz sprowadza na ziemię i chłodzi rozgrzaną entuzjazmem głowę. Wniosek jest prosty, umiar, rozsądek i swój rozum trzeba mieć w każdej sytuacji ...

13.05.2014. Wtorek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30
   








1 komentarz:

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń