Translate

czwartek, 15 maja 2014

Zielono mi ... porankowe olśnienie

Czwartek, piętnasty dzień maja, dzisiejszy obraz za oknem nie wzbudza emocji.
Stara to prawda, gdy emocje odchodzą na plan dalszy to można więcej zobaczyć i tak też się stało dzisiejszego poranka, gdy skończyła się pogoń za słońcem i obłoczkami na niebie. A szarobura przestrzeń stworzyła tło raptem na pierwszy plan wysunęła się zieleń, pojawiła się w pełnej krasie tryskając radością koloru soczystego, zdrowego ... po prostu jestem. Super widzę Cię i trochę mi zielono :) że tak zapatrzyłam się w to słońce i niezbyt doceniłam zieleń traw, krzewów i drzew ... więc szybko to nadrabiam tym pochwalnym wpisem dla zieloności wszelakiej i chleba powszedniego ...

15.05.2014. Czwartek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30 
    






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń