Translate

środa, 14 maja 2014

Setny wpis czyli mały jubileusz i podziękowania dla znajomych z G+

100 WPISÓW na moim blogu !! To niewiarygodne, ale już 100 porannych komentarzy spłodziłam :) Malutki jubileusz więc nie mogę się oprzeć, aby jakoś specjalnie tego nie uczcić i przy tej okazji wyrazić moją wdzięczność wszystkim odwiedzającym to moje okno z widokiem na poranek :) Bardzo dziękuję za codzienne wizyty słowa komentarzy, plusiki i obecność, która jest dla mnie bardzo ważna, doceniam ją i jestem niezmiernie wdzięczna.
Ten specjalny jubileuszowy setny wpis dedykuję znajomym z G+  pierwszym czytelnikom i komentatorom mojego bloga. Dziękuję za wsparcie, entuzjazm i za to, że jesteście ... DZIĘKUJĘ



"Widok z Okna". Gdynia-Obłuże godz. 6.30 - 8.30 


 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń