Translate

czwartek, 22 maja 2014

Słońce poranka czyli nadążyć za myślami

Czwartek dwudziesty dzień maja, słońce poranka świeci jednako dla każdego, lecz każdy widzi co innego ... Kolejne ujęcie widoku z mojego okna i kolejna myśl przesuwa się szybko, bo po niej następuje kolejna ... Myśli bez liku, tematy tak różne, że zapełniłyby szpalty nie jednej gazety lub portalu internetowego. Zadziwia mnie z każdym dniem coraz bardziej umysł i jego organizacja. Właściwie stwierdziłam poważną lukę w edukacji z zakresu obsługi umysłu :) jakoś odnoszę dziwne wrażenie,  że brakuje mi wiedzy na temat obsługi tego fenomenalnego żywego organizmu. Przydałby się taki szybki kurs, dzięki któremu można byłoby zebrać wszystkie dotychczasowe doświadczenia i wiedzę na ten temat czyli wszystkie informacje nazbierane przez lata i wskazać jak korzystać z potencjału możliwości mózgu. Taki kurs jak korzystać z własnego ciała ... Czy tego uczyli na lekcjach biologii? czy coś przegapiłam, poza setkami definicji, które wydawały się bezużyteczne? Chyba coś mi umknęło, bo z tej encyklopedycznej wiedzy tak intensywnie przekazywanej został w mojej pamięci kwas dyzoksyrybonukleinowy, ale co mam z tą wiedzą zrobić ...  w praktyce kolejnego poranka ...

22.05.2014. Czwartek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń