Translate

poniedziałek, 24 marca 2014

Poranek wielowarstwowy ... poniedziałek, poniedziałeczek ... cudowny początek tygodnia

Poniedziałek, dwudziesty czwarty dzień marca ...unosząc rzęs firankę maluję własny obraz przyjemnych doznań ... Obraz może prosty niezbyt wyszukany czy ekskluzywny, ale przyjemny, serdeczny, miły, a przede wszystkim mój własny ... Tak niewiele potrzeba, by radość w sercu zagościła, wystarczy oddech głęboki i nadzieja przyszłości, którą odsłonią białe zwoje mgieł z wolna ustępujące pola mojemu obrazowi poranka. Sekunda po sekundzie odsłaniam kolejne warstwy, a kiedy skończę szczęście rozświetli  zwykły-niezwykły dzień  ... 

24.03.2014. Poniedziałek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30






 
 Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę
 
 Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 komentarz:

  1. dzien zaczyna siępatrzenia przez okno jak na polu ja wychodzę na taras
    jak ładny wschód słońca to robie zdjecia,Ide na spacer nie raz z pieskami mam ich 3 przygarniete, Wiosna jest piekna tyle nowych krzewów sie zieleni to mlecz można znalesć to inne lakowe kwiaty ,Moje zyciejak ta natura mieszkam z nia i tez taka się stałam,Nawuki miasta pozostawilam za soba.Dobrej nocy życze

    OdpowiedzUsuń

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń