Translate

środa, 25 czerwca 2014

Pytasz dlaczego słońce, chmury ... ten sam widok ?

    Środa dwudziesty piąty dzień czerwca ... jasny blask słonecznego poranka z jedną małą rysą,  która się pojawia wraz z pierwszą myślą ... słońce, chmury, ten sam widok ... 
 
    Dlaczego, ciągle to samo pytasz, ja też o to pytam. Codziennie pytam i odpowiadam, odpowiedzi są różne, a właściwie takie same. Może w ostatnim wpisie zbiorę te wszystkie odpowiedzi i wówczas stanie się jasne dlaczego? 
 
    Nadejdzie taki dzień gdy zamknę okiennice ... bo przecież wszystko ma swoje przeznaczenie to, że ja tego nie rozumiem , nie pojmuję to zupełnie inna bajka i do tego bez znaczenia, bo i tak mój wpływ na chmury na niebie jest iluzoryczny, mogę spojrzeć z innej  perspektywy z innego miejsca na ziemi, ale nie wpłynę na  ich ruch. 
 
Więc nie pytaj mnie dlaczego ciągle o chmurach.... bo jedyne co teraz mogę odpowiedzieć , to... bo są ...
 
25.06.2014. Środa Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30
     








© tekst i zdjęcia autor Irena  Majoch

Zapraszam na mojego nowego bloga:

Kolorowe Smaki Życia - https://kolorowesmakizycia.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń