Translate

czwartek, 26 czerwca 2014

Trzy życzenia do Poranka czyli mojej złotej rybki ...

    Czwartek, dwudziesty szósty dzień czerwca jasność od rana to miłe, kolejny przyjemny dzień. Tak przyjemny, myśl o przyjemnościach dnia przypomniała równie przyjemne chwile z dzieciństwa i bajkę o Rybaku i złotej Rybce.
 
    Pamiętam, ile emocji budziła we mnie ta bajeczka, nie rozumiałam dlaczego ta baba poprosiła o koryto, zamiast od razu o ten pałac skoro tak bardzo chciała być "wielką panią". Teraz rozumiem jej pragnienie koryta, to była największa jej bieżąca potrzeba ... przydałyby się takie trzy życzenia skierowane chociażby  do Poranka, mojej złotej rybki, o co poproszę dzisiaj? 
 
    Pierwsza moja myśl to siła, spokój, cierpliwość ... o to prosisz pyta Poranek, tak proszę o siłę, spokój i cierpliwość, potwierdzam ... Dobrze rzecze Poranek dostaniesz, o co prosisz ... Jakaż to miła rozmowa, uśmiech rozjaśnił twarz i już wiem, że to będzie dobry dzień ...

26.06.2014. Czwartek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30
    
            












 © tekst i zdjęcia autor Irena Majoch

Zapraszam na mojego nowego bloga:

Kolorowe Smaki Życia - https://kolorowesmakizycia.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń