Translate

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Zmieszany, nie wstrząśnięty poranek

    Poniedziałek, dwudziesty trzeci dzień czerwca, wita zmiennością obrazu za oknem i o dziwo jego zmieszanie nie wywołuje wstrząsu. 
 
    Słońce z chmurami w jednym pląsie, niby coś się szykuje, ale jednak współgra ... to jakaś gra, przemyślana strategia, czy może naturalny bieg rzeczy? Kto to wie? 
 
    W tym wypadku wiedza Stwórcy jest przynależna, bowiem w innych pląsach zawsze znajdzie się jakiś muzyk, który nutę zapoda i rytm narzuci, już to  według swoich upodobań lub ktoś nuty melodii podrzuci. 
 
    Ot takie porankowe dywagacje przy porannej kawie i chmurach na niebie przetaczają się w mojej głowie ... i nikt ich nie usłyszy ... póki co :)

23.06.2014. Poniedziałek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30
               
       








      


 © tekst i zdjęcia autor Irena  Majoch

Zapraszam na mojego nowego bloga:

Kolorowe Smaki Życia - https://kolorowesmakizycia.blogspot.com

3 komentarze:

  1. widzę, że uwielbiasz przyrodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. We Władku gorąco i czyste niebo i tak od dłuższego czasu.Wszelkie zachmurzenia,opady i burze nas omijają :) Nie posiadam żadnych zdjęć,ale proszę mi wierzyć dziś to samo.Czyste niebo i słońce grzeje niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń