Translate

wtorek, 28 stycznia 2014

Obudził mnie fajny dzień. Ostatni Wtorek Stycznia

Wtorek obudził mnie dźwiękiem budzika połączonym z przeciągłym wyciem ... Zapowiada się dobry dzień ... otworzyłam oczy o 6.30 ciemność, widzę ciemność :) 
Trzydzieści minut później świat za oknem już ukazuje swoje kształty, dziwne dźwięki nadal dochodzą z zewnątrz. Wiatr zawodzi styczniową pieśń z przytupem ... Wiatr, dzisiaj ostry, mroźny, silny, porywisty ... Wiatr jest zawsze na posterunku, zmieniają się Pory Roku, ale on jest zawsze, raz dotrzymuje towarzystwa Ulewie i Deszczykowi innym razem brata się ze Śniegiem, Gradem i Mrozem ... Wiatr niczym kameleon wpasuje się w każdą sytuację, jest towarzyski lubią go wszyscy ... chociaż czasem potrafi narozrabiać ... Wiele ma twarzy ten Wiatr ...

28.01.2014. Wtorek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń