Translate

środa, 8 stycznia 2014

Szukam odpowiedzi czyli coś się szykuje ?

Budzisz się rano i już wiesz, ten dzień będzie pełen poszukiwań. Minorowy nastrój jasno daje do zrozumienia, że na tryskające perlistym śmiechem chwile liczyć nie możesz. Co więc pozostaje? Zachować spokój i dystans, a najlepiej jeśli jest taka możliwość izolować się od świata i ludzi, bo taki poszukiwawczy nastrój bardzo szybko zamienia się w czepianie się wszystkich, o wszystko.
Zresztą wystarczy spojrzeć na internetowe fora, pełno tam właśnie takich czepialskich-poszukiwaczy odpowiedzi :) Tyle, że im ten nastrój jakoś nie przechodzi wraz z kolejnym porankiem lecz utrwala się z każdym dniem, aż do stanu przewlekłego. Całe szczęście, że jutro znowu wstanie dzień i kolejny poranek pokaże swoje oblicze - może dla mnie łaskawsze :)

 

8.01.2014. Środa Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30





2 komentarze:

  1. Ot tak sobie pomyślałam mam trochę czasu wejdę i poczytam ...co tam ciekawego może być? Ciekawe bardzo ...prawdziwa codzienność ,o którą ocieramy się wszyscy lecz nie każdy ma czas i odwagę by o tym pisać, a jak tu napisać by nie nadepnąć na odcisk? Okazuje się że i na to jest sposób ...inteligentny. Widok z okna przypomina mi pewien widok z okna w Kętrzynie, który bardzo lubię , mogę powiedzieć kocham takie widoki, a co się zmienia to zależy od naszego porannego nastroju i tego czego szukamy , co chcemy zobaczyć. To tak jak z książką za każdym razem gdy ponownie czytamy zwracamy uwagę na zupełnie inne aspekty./pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Czuję tu bratnią duszę, serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń