Translate

poniedziałek, 10 lutego 2014

Nudny Poranek ... widok tuż obok życia bez fajerwerków

Spokojny początek dziesiątego dnia lutego, poniedziałek i widok z okna bez wyrazu, obojętny i beznamiętny ... żadnych emocji ... Taki obok, właśnie to obok, okazuje się słowem kluczem tego poranka ... Życie obok ... Tuż obok toczy się życie to zwykłe i salonowe przepychanki, które przesuwają się na dalszy plan wypierane przez echa olimpijskich sukcesów. Odgłosy porażek i zwycięstw docierają w kanonadzie wiadomości, ploteczek i zwykłego mielenia jęzorem tylko po to, by znaleźć się w czołówce internetowego śmietnika wiadomości.  Gdzieś tam z oddali przebija się ta radosna wieść ...Złoto, mamy złoto ... świetnie, wspaniale ... tuż obok. Przyjmuję bez emocji te jeszcze niedawno tak upragnione, ekscytujące wiadomości. Wygra, zdobędzie ... ostatnią taką ekscytację z własnym nawet bardzo czynnym udziałem przerabiałam na Euro 2012 ... a to już prawie trzy lata przeleciały tuż obok ... a może po prostu zimowe igrzyska olimpijskie wcześniej nie były na tyle ekscytujące by nimi żyć? A czy w ogóle można żyć wszystkimi ekscytującymi wydarzeniami tego świata? Jednego życia za mało, nie nadążę i tchu zbraknie by biec od jednej ekscytacji do drugiej, a zwykłe życie tuż obok też ucieka  i jego zwykły szary, nudny beznamiętny widok za oknem ...

10.02.2014. Poniedziałek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń