Translate

środa, 12 lutego 2014

Spełnione marzenia o słonecznym poranku

Środa kolejny poranek, ale zgoła odmienny od dnia poprzedniego, Słońce pokazało swoje roześmiane oblicze i zdaje się mówić ... oto jestem.
Wszyscy którzy wczorajszego dnia głosowali za słońcem z radością otwierają oczęta, wyskakują z łóżeczek i witają rozświetlony poranek ...  Nie wszyscy, powiadasz ... no cóż ... Tak już jest z życzeniami, najpierw coś tam sobie wymyślamy, potem staje się to marzeniem, które ma uszczęśliwić, a kiedy to się spełnia ... chciałoby się rzec i masz babo placek. Okazuje się, że marzenie cudne było, że się spełniło to wspaniale, ale ... zawsze pojawi się jakieś, ale które zupełnie nie było brane pod uwagę i niczym ta przysłowiowa łyżka dziegciu w beczce miodu, słodycz  spełnienia nam zepsuje. 
Jednak zanim wyleją na moją głowę kubeł szarej rzeczywistości, choć chwilę nacieszę się tą wspaniałą chwilą cudownego poranka i powiem witaj słońce ...

12.02.2014. Środa Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30







     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń