Translate

piątek, 7 lutego 2014

Różana Mgła Poranka

Piątek, siódmy dzień lutego ... jak ten czas pędzi. Ledwo deszczem witałam Poniedziałek, zaraz za nim przyszło różanych promieni parę i tak oto różany lutowy tydzień zbliża się do końca :) Teraz tylko fajerwerki weekendu, odpoczynek, zabawa, przyjemności i cała masa radości ...
Może nazbyt optymistycznie brzmią te słowa, może ... to takie moje pobożne życzenia z pragnieniem spełnienia w tle. Ostatecznie nie jest to jakieś nadzwyczajne pragnienie ... chwila spokoju i błogiej świadomości nic nie robienia :) Niby niewiele, ale czasem bardzo dużo ... nie będziemy jednak wylewać łez bez powodu, przecież to niejedyny weekend ! Zresztą to dopiero jutro, a jest dziś tu i teraz, właśnie to jest ważne, bo dobrze wykorzystana każda sekunda teraz to wolny weekend jutro :) ...

 7.02.2014. Piątek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń