Translate

poniedziałek, 10 marca 2014

Poranek bez marudzenia ...

Poniedziałek, dziesiąty dzień marca przywitał mnie obrazem nie budzącym żadnych wątpliwości, będzie słonecznie.
Nie ma tu miejsca na domysły, gdybanie i szukanie wymówek ... i co teraz powiesz malkontencie, jakim wykrętem mnie uraczysz, aby tylko zalec na kanapie, albo ślepić się bezmyślnie w ekran komputera ?? Brak pomysłu na wymówki, solidny zastrzyk energii wykorzystać trzeba koniecznie i to dzisiaj nie czekając na jutro, bo jutro zatroszczy się o siebie ...

10.03.2014. Poniedziałek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń