Translate

wtorek, 11 marca 2014

Poranna kąpiel w blasku słonecznego wiosennego poranka ...

Wtorek, jedenasty dzień marca, rozświetlił poranek całą okolicę ukazując jej blaski i cienie ... Jeden poczuł swą słabość, drugi siłę, ale każdy dostrzegł zmiany wokół siebie.
Poranka słoneczna kąpiel odsłoniła drzemiące dotąd w ukryciu pokłady nowej energii i siły nadzwyczajnej ... Tak, nadzwyczajnej, bowiem nie spodziewałam się, ba nawet na to nie liczyłam ... Ale jak to mówią dostajesz tyle ile jesteś w stanie udźwignąć .... i co Cię nie zabije, to Cię wzmocni ....
Coś zupełnie wyjątkowo jasno dotarły do mnie dzisiaj te słowa i wydobyły na światło dzienne pewność tej siły ....  a to jest miłe ...

11.03.2014. Wtorek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń