Translate

czwartek, 19 czerwca 2014

Chmurki i wiatru nowy powiew ...

     Czwartek, dziewiętnasty dzień czerwca, poranek mrugnął oczkiem i zakręcił  obłoków spódnicą.  Dzień świąteczny sennie wita przygodnych przechodniów ... Dzień świąteczny dla jednych, dzień pełen wrażeń i ekscytacji, dla innych. Trudno nie zauważyć, przepychanek słownych i wydzierania łopatki w politycznej piaskownicy ... 
 
    O co ta zadyma? Oj, wiadomo o sławę, o władzę o chwałę, o pieniądze czyli więcej, więcej, więcej ... Z mojego okna patrzę na te łokcie szeroko rozstawione tych co chcą dostać i drapieżne pazury tych co nie chcą dać. W piaskownicy dziecięcej to zwykłe okładanie się łopatką i forma ostateczna wyeliminowania przeciwnika to nasypać piasku w oczy, co maluchy praktykują nagminnie, nie ważne z jakiego domu i rodziny pochodzą. 
 
    Wśród dziecięcej gawiedzi taka forma ustalania hierarchii jest jakby naturalna, maluchy chwytają co mają pod ręką i okładają na lewo i prawo,  niektórym jednak ten piasek zostaje w garści chociaż wyrośli już z krótkich spodenek, dziecięce obyczaje weszły w krew  ... byle mieć i mieć jak najwięcej .... A poranek na to mrugnął oczkiem i zakręcił  obłoków spódnicą ...
 
19.06.2014. Czwartek. Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30











 © tekst i zdjęcia autor Irena  Majoch

Zapraszam na mojego nowego bloga:

Kolorowe Smaki Życia - https://kolorowesmakizycia.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń