Translate

czwartek, 12 czerwca 2014

Wszystko się może zdarzyć ...

Czwartek, dwunasty dzień czerwca, dynamiczny poranek zapowiada ciekawy dzień ... Wszystko się może zdarzyć. Cudów oczywiście nie oczekujmy, ale na parę nie tylko pogodowych niespodzianek można dzisiaj liczyć. No cóż skoro słonecznych kąpieli już dzisiaj nie będzie i upalnym rozmemłaniem nie można tłumaczyć swojej powolności czas zakasać rękawy i ruszyć z pracami zaległymi bieżącymi i wszystkim co tam się poodkładało na potem ... Trochę to dziwne, ale czy ruszam się szybko czy wolno ciągle pracy przybywa ... no niby coś tam zostało wykonane, ale jeszcze więcej do zrobienia. Czasem zastanawiam się kiedy osiągnę ten moment kiedy już nic nie będzie do zrobienia ... no chyba dzisiaj to ja go nie chcę osiągać ... dosyć szybko zreflektowałam się i tymczasem ruszam do swoich bieżących życiowych przekładańców ...

12.06.2014. Czwartek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 5.30 - 8.30
         









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń