Translate

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Worek z małym szczęściem ...

    Poniedziałek, szesnasty dzień czerwca ... Dzień Dobry Słońce jak miło powitać Cię w nowym tygodniu, jakże krótkim świątecznym tygodniu ... 
 
    Miłe uczucie, otwierasz oczy, Poniedziałek i zaraz ta myśl byle do Środy i przerwa dla jednych króciutka, dla drugich dłuższa, jeśli mogą zrobić sobie wolny Piątek to od Bożego Ciała szykuje się ładnych parę dni urlopiku ... Ale nawet jeśli nie należysz do grona szczęśliwców to wolny Czwartek też jest w porządku i cudownie zakłóca monotonię tygodnia. 
 
    Często myślimy, że do szczęścia to potrzeba tak wiele ... czy to bogactw, sławy, władzy, miłości, urody ... jednak życie potrafi płatać figle i  ni z gruszki, ni z pietruszki przychodzi taki moment, że szczęściem jest przespana noc i poranek w blasku słońca. Takie małe drobne szczęścia nauczyłam się zbierać  i przechowywać, bo nigdy nie wiadomo jakiego figielka jeszcze życie ma w zanadrzu ...

 16.06.2014. Poniedziałek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30                








                      

 © tekst i zdjęcia autor Irena Majoch
zajrzyj na mój nowy blog literacko-lifestylowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń