Translate

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Ostatni Poniedziałek Stycznia czyli czas na wspomnienia?

Czas pędzi jak oszalały, chwilę temu balowo-sylwestrowo, a tu już ostatni Poniedziałek Stycznia ...  Powiesz nie mam czasu na dyrdymały, mam tyle rzeczy do zrobienia ... jakie to rzeczy, zapytam? co jest tak ważnego, w tym pędzie, że nie masz czasu ? Z drugiej strony jakby się nad tym zastanowić, jeszcze nie tak dawno, wysyłanie i odbieranie listu trwało tygodnie, teraz zajmuje  minuty, a nawet sekundy ... a czasu mniej. Mamy na każdym kroku tak wiele usprawnień technologicznych i nadal nie ma czasu :) Pytam więc gdzie jest ten czas ? Kto nim steruje, rozdziela i zarządza :) ... Ostatni Poniedziałek Stycznia w porwistym pląsie kręci kółka na lodzie i przywiewa wspomnienia swoich kumpli - Styczniowych Poniedziałków ... dzisiaj zaprezentuje ich Poczet ... Poczet Poniedziałków Stycznia witanych o Poranku ... już wkrótce ...

27.01.2014. Poniedziałek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń