Translate

piątek, 4 kwietnia 2014

Królewski żywot i Rajski Ptak

Piątek, czwarty dzień kwietnia budzi się w królewskim majestacie. Pierwsza chwila, gdy podnosi się kurtyna snu i dzień wdziera się w zakamarki świadomości torując sobie drogę pośród sennych widziadeł, Królewska chwila Rajskiego Ptaka.
Pytanie dla czego królewska i dlaczego rajskiego ? Odpowiem krótko, nie mam bladego pojęcia, taka informacja do mnie dotarła, ot zwyczajnie przyszła sobie taka chwila z pierwszą myślą i jest, czy wszystko musi mieć uzasadnienie? Otóż nie, okazuje się, że można wykreować, wystylizować niemal wszystko, co tylko sobie umyślisz, ważne, aby podać to  w sposób akceptowalny. Idąc tym tropem mogę przyjąć, że moja królewska myśl też ma szansę zaistnieć ... ma szansę pod warunkiem, że nie pozostanie jedynie myślą, lecz otrzyma życie ... Brzmi pięknie, ale aby to piękno rozbłysło pełną krasą, KTOŚ musi zakasać rękawy i myśl przekuć w czyn ... inaczej dołączy ona do sporego grona innych bardziej i mniej królewskich myśli i rajskich ptaków ...

4.04.2014. Piątek Widok z Okna Gdynia-Obłuże 6.30 - 8.30









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rekomendowane dla Ciebie:

Jeśli moje posty Ci się podobają i chcesz więcej... podziel się nimi ze znajomymi lub postaw mi kawę

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Łączna liczba wyświetleń